tisdag 20 januari 2009

Det ser mörkt ut..



.. och skönt är väl det. Jag säger som kvinnan jag såg på tv; "Jag trodde inte att jag skulle leva för att se dagen då en svart man blev president i USA". En "African American" är världens mäktigaste man, och Hillary Clinton är USA's utrikesminister. Det här kan nästan inte sluta illa.. eller?

Här är talet, publicerat på Aftonbladet, och jag kan inte låta bli att undra om det mailades till nyhetsbyråerna eller om det är någon stackare som har suttit och skrivit av det medan det pågick!

Wow, en hel hög med stålnerver där också; Förutom att jag antar att någon miljard (eller flera) följde och kommer se spektaklet via tv och internet, så var det tydligen ca 2 miljoner personer på plats! (Stålnerverna syftar alltså på de modiga modiga människorna som uppträdde och höll tal) =)

På tal om ingenting, jag vill återigen säga att ni jättegärna får besöka min hemsida där jag samlat mina bästa foton, och ge mig gärna lite kritik här i bloggen (positiv och konstruktiv).
Min hemsida.

1 kommentar:

Björn Svanstein sa...

Hej!

Kollade igenom dina bilder i ditt simplewier-galleri, riktigt trvliga:)
Gillar särskilt bilderna på kossorna och bilderna med säd i förgrunden i blixtljus och bilden på dom bägge nyckelpigorna på ett ax:)
Tack för titten!

Mvh//Björn