onsdag 16 januari 2008

Hjärnskakning och axel ur led.

Jag hade styrketränat. Jag hade simmat hårt som fan. Jag hade gått upp på ettans svikt i akt och mening att göra en och en halv bakåtvolt med halv skruv. Allt var lugnt. Jag samlade mod. Jag hoppade, snurrade, voltade och PLASK!!... trodde jag. Nej, PANG! Rakt på en halvmeterstjock madrass som under modsamlandet hade glidit in under svikten. Jag vet inte hur armen vek och vred sig.. bakåt, uppåt och innåt. Eller något. En rak höger på tinningen också.. sedan ner i vattnet.
Förra gången jag var och badade så frågade jag lite på skoj om jag kunde hoppa på ungjävlarna (jag sa inte ungjävlarna) som höll på att leka med madrasserna precis vid svikten. Han sa "Hoppa inte på dem bara". VA!? Du ska säga "Ungjävlar! Bort därifrån!". Jaha.. whatever. Idag, när jag hade simmat klar, och satt och vilade, såg jag att en badvakt gick och flyttade på madrasserna som låg bort vid hopptornen. Jaha, tänkte inte mer på det. Det skulle jag tydligen ha gjort.

I övrigt en bra dag. Men jag hatar bra dagar som slutar med något som gör mig arg. Vilket påminner mig om att min El Maco-meny med cola utan is och pommes, blev en El maco-meny med cola OCH is med pommes UTAN El-macokryddan och utan sugrör.

Dagens I-landsproblem. Jag vet. Men just nu är mina problem det enda som spelar någon roll. Jag orkar inte bry mig om resten av den här fuckade världen.

Det enda jag orkar bry mig om, är min lilla älskling. Min bobo! Min Lollis! ;D

Edit: Jag fick inte axeln ur led (tror jag) och hjärnskakningen är i så fall begränsad till huvudvärk och lite suddigt seende.
Gonatt.

Inga kommentarer: