måndag 7 april 2008

Ibland har jag en hand..

Jag satt stilla i.. jag vet inte.. en minut? Två? Helt plötsligt hade jag inget gips längre. Jag var fri! Jag kunde springa mot friheten och så fort jag rörde mig.. så var gipset där igen. 5 dagar. Jag har börjat vänja mig så smått. Imorgon har jag telefontid med ortopeden på Mälarsjukhuset, då ska jag försöka få svar på lite frågor.. och jag ska försöka övertyga honom om att jag borde få röntga armen redan om 4 veckor istället för om 8. Jag är säker på att den kommer vara läkt.

Säker.

Jag har inte fått se magnetröntgenbilden, men jag tror att min fraktur ser ut såhär. Den sitter åtminstonde på det benet :)

[The Red Jumpsuit Apparatus - In Fate's Hands]

Jag såg nyss på Across the Universe. Den var bra. Drama/musikal/psycho.. typ. Bra. Läs om den.

5 dagar.. det är ju snart en vecka i alla fall. En av minst 8.. om jag inte får som jag vill. Det här bandet känner fan ingen till, men du måste lyssna på den här låten;
[Poets of the Fall - Late Goodbye]

Grym. Grymgrymgrym.

Roses och Carnival of Rust är också riktigt bra.

Mycket "första gången på länge" idag.. första gången på säkert två veckor som jag varit social med någon som inte är min familj.. förutom förra helgen. Det var en gammal klasskompis som bestämde sig för att hälsa på. Det var skoj. Jag har träningsvärk i magen efter idogt Youtube-tittande. Heter det idogt? Haha, vilket cp-stört ord!!

Om det finns.

Sedan var det första gången.. nej andra.. gången sedan jag bröt handleden som jag ätit på Mc Donalds. Hmm.. nu börjar det faktiskt göra ont i armen.. så det är bäst att sova.

Ha det bra /Macke

Inga kommentarer: