måndag 17 december 2007

Den sjuttonde december år tvåtusensju.

Hej!

Nu skriver jag mina första ord i den här bloggen. Signaturen kommer bli blogosophy. Om du går in på Lunarstorm och läser mina bloggar/dagböcker från 4-5 år tillbaka så tror jag att du förstår varför. Jag filosoferar om allt. Å andra sidan är ju allt filosofi.

Idag var jag och åt julbord. Inte det första i år, och tyvärr inte det sista. Det skulle vara skönt om dagens var det sista, för det var ta mig fan det
godaste julbordet jag ätit. Det känns så fel när man tänker på alla julbord man kommer pressa i sig i år bara för att. Bara för att man firar jul på så många olika ställen. Bara för att man ska äta rester i flera dagar. Bara för att... Jag tror jag ska äta Tacos på julafton.

Mitt midjemått har alltid var ganska måttlig. Mycket tack vare att jag rör på mig. Däremot slår jag vad om att om jag någon gång börjar lägga på mig en liten mage, då kommer den magen starta vid jul och sedan aldrig försvinna. (jo den kommer försvinna.... hoppas jag)

Julbord borde förbjudas, tacka vet jag den
gamla goda tiden när man var för liten för att gilla sill och lax och allt annat skräp. Då åt man bara potatis och köttbullar. Det var ett bra julbord.

Som avslutning skulle jag bara vilja skicka iväg dig
på en liten resa. En resa till mina foton; Flickr.com
(På högersidan har du album att klicka på)

Är du reggad på Flickr så var inte rädd för att kommentera.

Tack för mig och välkommen åter.

Inga kommentarer: